Prostornost je zagotovo SRCE Hondinega dizajna pri avtomobilih. Etos “voznik maksimum, vozilo minimum” ali krajše M/M omogoča, da je notranjost vozila prostorsko maksimirana in tako ustvarjena za voznika in sopotnike, minimum prostora pa je porabljen za mehanske komponente. M/M koncept vpliva na celoten dizajn vozila, g. Koto Hagiwar, Hondin oblikovalec pa je prepričan, da obstaja tudi etični koncept, ki zahteva od Hondinih oblikovalcev, da začnejo pri tem, kaj si kupec želi. Tako izhajajo iz tega, da mora biti voznik med vožnjo svoboden, kar pa omogoča le dovolj prostorna notranjost vozila. Mogoče na veliko presenečenje za M/M koncept ni pisanih navodil, tudi ne uradnega šolanja ali usmeritev kako implementirati ta kodeks. Kar pa je le še večja motivacija za oblikovalce, da so bolj kreativni s prostorom.
Seveda oblikovalci tesno sodelujejo s tehničnimi in mehanskimi inženirji, kajti omejitve in zakonitosti mehanike je treba upoštevati. Skupaj namenijo veliko časa, da je na koncu rezultat veliko prostora za voznika in sopotnike v vozilu.
KAKO ZELO JE POMEMBNA PROSTORNOST NOTRAJNOSTI VOZILA?
Zelo pomembno je, da je notranjost oblikovana tako, da voznik in sopotniki lahko vozilo uporabljajo na način, kot jim odgovarja. “Čist dizajn” pomeni, da v vozilu ni nič, kar bi oviralo pogled ali pa prostor. Kot zanimivost, Hondina vozila, še posebej HR-V e:HEV imajo tla nizka in ravna. To omogoča dve stvari: več prostora za voznika in sopotnike, da sedijo sproščeno in, da je višina vozila nižja, kar mu pričara bolj športni videz.
Veliko pozornosti pa Hondini oblikovalci namenijo tudi prtljažnemu prostoru vseh vozil. Dober primer tega so vsa e:HEV vozila, ki v prtljažniku nimajo nobenih štrlečih izboklin in tako je lažje uporabljati prtljažni prostor.
Prepričani smo, da vas bo prostornost Honde navdušila. Vabljeni na testne vožnje Klik do testne vožnje