Tudi za zahtevne voznike

Avtor: Volan

Vsi se ne vozite radi hitro, se pa radi udobno in umirjeno, a ni tako? In na fotografijah je križanec, sem pa Hondin CR-V izbral zato, ker je v poplavi križancev tega segmenta vseeno malo poseben. Ni edini takšen, je pa eden zelo redkih tako velikih in visokih avtomobilov, ki se pelje lepo in umirjeno ter brez pretresanj, zato bi ga za družinski avtomobil imel takoj.

Pustimo to, da pri Hondi obvladajo prostor in ima prtljažnik okoli 600 litrov, vrata se odpirajo skoraj pod kotom 90 stopinj, zato se otroški sedež z lahkoto postavi notri, prostora na sami klopi je veliko in spredaj je tudi eno samo razkošje prostora. Drži, avto je dolg 4,7 metra in se od njega to pričakuje, ampak je vseeno med bolj prostornimi v segmentu. Lahko izberete samopolnilni hibrid s 587 prtljažnimi litri, ali pa priključni hibrid s kar 617timi, in to kljub temu, da je baterija mnogo večja. Nameščena je namreč pod zadnjo klop in ne v prtljažnik, kjer jo ima, sicer manjšo, navaden hibrid.

V bistvu je zanimivo, kako se znajo določene znamke v nekaj desetletjih prilagoditi in povsem spremeniti tisto, po čemer slovijo. V 90tih je bila Honda polna oznak VTi, integra, S2000 in sinonim za športne vozne lastnosti ter motorje, ki so se vrteli skoraj tako hitro kot tisti v motociklih. Danes – pravo nasprotje. Poleg kakovosti, ki je itak od nekdaj tudi ena od vrlin te znamke, je pomembno predvsem umirjeno in varno okolje za potnike. Sodobnih asistenčnih sistemov ima danes vsak nov avto en kup, ampak so velikokrat nekateri na voljo šele za doplačilo. Osnovni ne, ostali pa. Hondin Sensing je serijski že pri najbolj osnovni opremi takšnega CR-V, saj osnovna itak ne pomeni le volana in sedežev, ampak veliko vsega. No, Honda Sensing pomeni, da zna CR-V prepoznavati črte, znake, omejitve, vas spremlja, kako zaspano škilite, pa opozarja na prečni promet, promet zadaj, niti nima smisla naštevati, ker je v paketu dejansko vse.

CELOTNA OBJAVA IN VIDEO