
Hibrid, ki ga začutite. Hibrid, ki tudi v novi dobi mobilnosti ohranja užitek v vožnji. Na voljo tudi v novi Sport Line izvedbi.
Testna vožnjaHibrid, ki ga začutite. Hibrid, ki tudi v novi dobi mobilnosti ohranja užitek v vožnji. Na voljo tudi v novi Sport Line izvedbi.
Testna vožnjaObčutek v vožnji s hibridom še nikoli ni bil tako dober. V novem CR-V Hibridu sta združena Hondina napredna hibridna tehnologija in elegantna oblika, ki je hkrati tudi funkcionalna.
Zunanjost je zasnovana z namenom čim nižjega zračnega upora, kar izboljša učinkovitost porabe goriva in zniža raven hrupa. Poleg uporabnosti pa celotna zunanjost pusti vtis kamor koli pride.
Zahvaljujoč odzivnemu in predvsem ekonomičnemu pogonskemu sistemu, kombinirana poraba goriva znaša zgolj 5,3 – 5,5 l/100km, ter samozavestnim voznim položajem SUV-ja, je nova Honda CR-V hibrid, ki ohranja užitek v vožnji.
Honda izdeluje hibride že več kot dvajset let – izkušnje na katere lahko računate. Najnovejša Hondina i-MMD hibridna tehnologija omogoča tri vozne načine, kjer sistem samodejno izbira optimalno razmerje med učinkovitostjo in zmogljivostjo.
Motorni pogon je idealen za vožnjo po avtocestah, kadar je učinkovitost motorja najvišja, medtem ko vam EV način pri nizkih hitrostih v mestu omogoča tiho vožnjo v 100% električnem pogonu. Hibridni pogon združuje oba načina za izjemno moč in ekonomičnost v vsakem trenutku. Med zaviranjem pa CR-V tudi zajema in shranjuje energijo, ki bi se sicer izgubila.
Učinkovitost CR-V Hibrida ni izmerjena samo na bencinskih črpalkah, ampak tudi po tem, kako se CR-V Hibrid pelje. Izbirate lahko med dvokolesnim prenosom ali pogonom na vsa štiri kolesa preko Hondinega Intelligent Control System™, ki nenehno spremlja oprijem vozila in zagotavlja, da se CR-V vedno pripelje do cilja.
Paket naprednih varnostnih sistemov Honda SENSING, ki je na voljo kot serijska oprema, pa skrbi, da je vsaka vožnja brezskrbna in varna. Odkrijte več o Honda SENSING varnostnih sistemih:
V središču pametne tehnologije nove CR-V boste našli udobje, kakršnega pričakujete od najbolj priljubljenega SUV-ja na svetu*. Njegova velika in vsestranska notranjost se ponaša z do 1.697l prtljažnega prostora in v segmentu vodilno prostornostjo, ki tudi potnikom na zadnjih sedežih nudi velikodušno odmerjen prostor za noge.
Na dosegu roke boste našli sistem Honda CONNECT s 17,8 cm (7”) zaslonom na dotik, integrirano Garmin navigacijo, digitalnim radiom DAB, Apple CarPlay in Android AUTO™. Med voznikom in sovoznikom je tudi ogromen prostor za odlaganje predmetov in prostor namenjen brezžičnemu polnjenju pametnega telefona. Notranje oblazinjenje je na voljo v črni ali slonokoščeni barvi, premium usnje v kombinaciji z ogrevanimi sedeži in volanom, pa zagotavljajo udobje v vsaki vožnji.
˝Japonec brez menjalnika, z zelo posrečenim hibridnim pogonom in kar poštenim pribitkom pri ceni. A za 42 tisočakov CR-V hybrid 2.0 i-MMD AWD executive skoraj ne pušča neizpolnjenih želja.
Japonske Honde se iz mladosti spominjam kot športne, zaželene znamke. Nato je prišlo obdobje, ko se je lovila z oblikami (predvsem pri civicu), tipala hibridni svet in pustila precej mlačen vtis, ga zapustila in se vanj vrnila v velikem slogu. Tako kot zna, brez konfekcije in s sposojeno tehniko, ampak z rešitvijo, ki je naravnost izjemna in tudi v praksi zelo posrečena.˝
Več na: Avto Finance – Test CR-V Hibrid
˝Honda v svoji slovenski ponudbi nima več turbodzelskega motorja, ampak sta na voljo samo 1,5-litrski turbobencinski motor ali hibridni pogonski sklop, kakršnega sem vozil na testu. In ta je nekaj posebnega, saj nima nobene vrste konvencionalnega menjalnika.
Pri Hondi so se razvoja hibridnega pogonske sklopa namreč lotili na samosvoj način. Sestavljen je iz 107-kilovatnega 2-litrskega bencinskega štirivaljnika, ki deluje v hibridnim pogonskim sklopom bolj primernem Atkinsonovem ciklusu, elektromotorja z močjo 135 kilovatov in baterije s kapaciteto 1,3 kilovatne ure, ki jo napaja 103-kilovatni električni generator.˝
Več na: Zurnal24 – Test CR-V Hibrid
Celoten prispevek na: Volan – Prisluhnimo tišini
˝CR-V je v zadnji generaciji ne samo najbolj všečen SUV znamke Honda, pač pa Japonci tudi na tehničnem področju iščejo nove smeri.
CR-V s svojo najbolj zrelo obliko do zdaj je očem prav simpatičen predstavnik, sploh če nekaj japonskih potez in rešitev ne predstavlja prevelike avantgardnosti za kupca. Tudi notranjost je – po svojih močeh – v dosegu sodobnosti, vendar še vedno s prepričljivim japonskim oblikovnim izrazoslovjem. Kar je, če se malo pošalimo, dobro, če ne bi bili vsi avtomobili enaki. A bistvo drugega CR-V na testu pravzaprav ni ne njegova podoba, ne notranjost, pač pa hibridni pogon, kjer so Japonci stvari zasnovali malo drugače.˝
Več na: Avtomanija – Test CR-V Hibrid
˝Si lahko predstavljate težje vprašanje, kot če mamo vprašajo, katerega otroka ima raje? Po možnosti, če sta to celo dvojčka? Naloga, ki je nerešljiva, kajti mama bo lahko odgovorila le z: »Oba enako.« Res je, včasih je človek postavljen pred vprašanje, na katerega enostavno ne ve odgovora, pa če še tako muči možgane. Kako najti določeno prednost pri enem, ki je skorajda na las podoben drugemu? A ker se moramo potruditi, smo to pot odgovorili tudi na to vprašanje. Kajti k sreči testna kandidata nista enojajčna dvojčka. Prej bi lahko rekli, da sta le v neke vrste štirikolesnem sorodu.˝
Več na: Dnevnik – Vzporedni test CR-V Hibrid
˝Preklopi med energijskimi tokovi so praktično nezaznavni in voznik jih lahko spremlja na preglednem zaslonu digitalnih merilnikov. Avto z mesta vedno neslišno spelje na elektriko. Pri pospeševanju se vse dogaja zelo uglajeno z bistveno manj neprijetnih frekvenc kot pri tekmecih z brezstopenjskim menjalnik. Zmogljivosti so povsem zadovoljive oziroma primerljive s tekmeci. Bistvo takega pogona je seveda učinkovitejše upravljanje z energijo, kar se najbolj očitno pozna pri porabi. Ta se glede na slog vožnje giblje med 5,8 in 7,2 l goriva na 100 kilometrov, kar so značilne vrednosti za dizelske cestne terence te velikosti – tudi zato, ker ima avto štirikolesni pogon.˝
Več na: Motorevija – Energijski tokovi
˝Malokdo ve, da ima Honda s hibridi 20 let izkušenj, zato pa toliko več kupcev pozna športnega terenca CR-V. Tudi pri nas se je kar dobro prijel, v peti generaciji pa je njihov družinski SUV dobil pogon, ki je sicer značilen za neko drugo japonsko znamko. Da, Honda je v 460 centimetrov dolgi avtomobil zapakirala hibridni pogon, ki stavi na tiho delovanje, učinkovitost, varčnost in napredne tehnologije – med drugim nima menjalnika, na voljo pa je tudi s štirikolesnim pogonom…˝
V novi Hondi CR-V Hibrid so združene 20-letne izkušnje v razvoju hibridnih pogonov. Rezultat teh izkušenj je inteligenten hibridni pogon, imenovan i-MMD, ki omogoča odzivno, tekočo in učinkovito vožnjo in zagotavlja optimalno moč s samodejnim preklapljanjem med tremi načini vožnje:
To je hibrid, ki ga začutite, in s katerim boste vsak dan uživali v vožnji.
V tem načinu se uporablja samo zmogljiv in okolju prijazen električni pogon. Elektromotor črpa energijo izključno iz litij-ionske baterije, kar zagotavlja tiho vožnjo in nič emisiji.
Električni način je v uporabi pri speljevanju ali med vožnjo pri nizki hitrosti po mestu.
Pri hibridnem pogonu tako bencinski motor kot elektromotorji brezhibno delujejo skupaj. Bencinski motor poganja generator, ta pa poganja elektromotor. Vsak presežek energije se uporablja za polnjenje pogonske baterije.
Hibridni način se uporablja pri srednjih hitrostih in med pospeševanjem.
Že samo ime pove, da je pogon z bencinskim motorjem zasnovan tako, da bencinski motor neposredno poganja avtomobil in se uporablja predvsem pri avtocestni vožnji, ko je učinkovitost motorja najvišja.
Motorni način je v uporabi pri vzdrževanju visoke hitrosti.
Kinetično energijo, ki nastaja pri zaviranju vozila, CR-V Hibrid pametno shranjuje v pogonski bateriji. Z drugimi besedami, elektromotor zajema in shranjuje energijo, ki bi se sicer izgubila pri zaviranju. Priročni ročici, nameščeni ob volanu, omogočata preprosto prilagoditev moči regenerativnega zaviranja v katerokoli od petih nastavitev.
Sistem sledenja voznega pasu (LKAS)
Pomaga vam ohraniti smer po sredini vašega voznega pasu, kar zagotavlja manj potrebnih korekcij volana in enostavnejšo vožnjo predvsem po avtocesti.
Zavorni sistem za ublažitev naleta (CMBS)
Če obstaja možnost trka z vozilom ali pešcem, vas ta funkcija tako opozori na nevarnost, kakor tudi zmanjša hitrost vozila, da ublaži moč trka. Pri nižjih hitrostih se lahko vozilo popolnoma izogne nesreči.
Aktivni tempomat s sistemom sledenja pri nizki hitrosti (CVT modeli)
Ta funkcija ohranja nastavljeno hitrost in razdaljo do vozila pred vami. Če zaznano vozilo pred vami ustavi, bo ta funkcija vaše vozilo popolnoma samodejno upočasnila in ustavila. Ko se vozilo pred vami ponovno premakne se preprosto dotaknite pedala za pospeševanje za nadaljevanje vožnje.
Inteligenten aktivni tempomat (i-ACC)
i-ACC vam pomaga ohranjati razdaljo med vami in vozilom pred vami, brez da voznik aktivira zavorno silo. Sistem prav tako predvidi, če vozilo, ki se vozi na sosednjem pasu, namerava zapeljati pred vas in vnaprej prilagodi hitrost vašega CR-V Hibrid.
Nadzor pred zapustitvijo vozišča
V vetrobransko steklo nameščena kamera spremlja smer vaše vožnje. Če CR-V začne zapuščati smer vozišča, vas sistem zvočno in vizualno opozarja, ter se vmeša v delovanje volana, da ohrani vaše vozilo na vozišču. V določenih pogojih se lahko aktivira tudi zavorna sila.
Sistem prepoznave prometnih znakov (TSR)
Sistem prepozna prometne znake in vam posreduje te informacije na zaslonu med merilniki. Naenkrat se lahko prikažeta dva znaka.
Sistem za opozarjanje na prečni promet (CTM)
Sistem med vzvratno vožnjo zaznava bližajoča se vozila z obeh strani in vas zvočno ter vizualno opozori na nevarnost.
Informacije o mrtvem kotu (BSI)
Ta pametni pripomoček omogoča varno menjavo voznega pasu in prehitevanje, saj vas zvočno in vizualno opozori na vozila v vašem mrtvem kotu.
.