
Ko smo ustvarili izvirni NSX, smo na novo opredelili pomen super-športnega avtomobila. Danes s ponosom predstavljamo novega NSX - ustvarjen z dušo izvirnika, natančno zasnovan in ročno izdelan, da povrne strast do vožnje.
Ko smo ustvarili izvirni NSX, smo na novo opredelili pomen super-športnega avtomobila. Danes s ponosom predstavljamo novega NSX - ustvarjen z dušo izvirnika, natančno zasnovan in ročno izdelan, da povrne strast do vožnje.
Vaš um in telo se bosta počutila povezana z avtomobilom.
Pogonski sklop novega NSX, ki skupno proizvede 581 KM in 645 Nm navora, smo poimenovali Sport Hybrid SH-AWD. Prednja kolesa poganjata dva elektromotorja (Twin Motor Unit), zadnji par koles pa pridobiva moč iz še dodatnega elektromotorja in 3.5-litrskega V6 motorja z dvema turbinama. Je ročno izdelan s strani enega od šestih mojstrov, korak za korakom in končan po petih dneh. Prav ta človeški dotik pa prinaša življenje v NSX.
Odzivnost pri NSX je takojšnja – pomislite na zavoj in zavije – kot da bi nanj vplivali že s svojo voljo. Trdna šasija iz aluminija z dnom iz ogljikovih vlaken, uglašeno vzmetenje in natančna porazdelitev teže skupaj s pogonom na vsa kolesa vam bodo povzročili razbijanje srca že po enem krogu na dirkališču.
Karoserija NSX je zasnovana z namenom povečanja hlajenja, ne da bi pri tem ogrozila aerodinamične zmogljivosti.
NSX vdihava zrak skozi t.i. Total Airflow sistema in hladi ključne pogonske komponente, zavore ter posledično izboljša celotno zmogljivost. Zrak potem izdihne skozi strateško nameščene odprtine na zadnjem delu vozila za zmanjšanje upora.
Aerodinamične linije ustvarijo super-športniku mogočno podobo na cesti in povečujejo potisno silo k tlom pri visoki hitrosti.
Tihi način: NSX se lahko na kratke razdalje pelje izključno preko električne energije.
Sport način: Izbor tega načina pomeni popolno ravnotežje med zvokom iz V6 motorja in zmogljivostmi prilagojenimi za navadne ceste.
Sport+ način: Tukaj zadeve postanejo resne. Pri tem načinu krmiljenje postane bolj trdno in prestavljanje 9-stopenjskega menjalnika z dvojno sklopko (9DCT) hitrejše, kar vas bo spodbudilo spoznati meje zmogljivosti super-športnika.
Dirkalni način: Pri tem načinu NSX razkrije vso svojo dirkalno DNK. Voznik začuti vratolomne pospeške, vodljivost in zaviranje.