Družbena odgovornost

Osnovno stališče

Od svoje ustanovitve naprej si Honda prizadeva, da bi družbi dala svoj prispevek z razvijanjem kakovostnih proizvodov in tehnologij in da bi bivala v ubranem sožitju s skupnostmi, ki so gostiteljice njenih dejavnosti. V šestdesetih letih prejšnjega stoletja, ko je bilo podjetje še v obdobju zgodnje rasti, je Honda začela predstavljati svoje človekoljubne pobude, namenjene krepitvi vezi z lokalnimi skupnostmi. V sedemdesetih je Honda na Japonskem postavila temelje za pospešen razvoj daljnosežnih raziskav, izobraževanja in kulturne izmenjave ter za svetlejšo prihodnost družbe. Od takrat naprej je Honda nadaljevala s polaganjem temeljev in ustanavljanjem skladov v mednarodnem okolje.

Leta 1998, ob 50. obletnici ustanovitve, je Honda s svojo vizijo, da z ljudmi po vsem svetu deli veselje in postane podjetje, kakršnega si družba v vsaki svoji skupnosti želi, ter s svojim ravnanjem izčrpno in z globalnega vidika odgovorila na pričakovanja po svetu tako, da je ustanovila svoj človekoljubni urad (Honda Motor Philanthropy Office) in postavila temeljna načela, ki usmerjajo njeno človekoljubje. Po tistem je Honda poleg svojih prejšnjih prizadevanj sprožila mnoge pobude in s tem prispevala svoj delež k veselju ljudi in k blaginji družb po vsem svetu.

Leta 2006 je Honda z namenom, da svoje človekoljubne pobude ponese še na višjo raven, definirala globalne smernice teh pobud in zasnovala nov simbol, ki zajema ta duh. Kot izpolnitev vseh treh glavnih točk teh globalnih smernic Honda mobilizira ljudi, napredne proizvode in tehnologije ter filozofijo spoštovanja vsakega posameznika za to, da vztraja pri pobudah, ki pomagajo ljudem po svetu uživati življenje v polnosti in se zavedati svojega pravega potenciala.

Hondina človekoljubna vizija

Honda plemeniti veselje ljudi po svetu s svojimi družbeno odgovornimi dejavnostmi v skladu s svojo filozofijo spoštovanja posameznika in tremi radostmi.

Naša želja je navsezadnje, da si bo družba želela Hondin obstoj v vsaki svoji skupnosti.

Hondino človekoljubje – osnovna načela

  • Kot podjetje z globalnim stališčem smo zavezani temu, da prek svojih proizvodov in tehnologij prispevamo k blaginji lokalnih skupnosti po svetu.
  • Kot družbeno odgovorno podjetje bomo poglabljali svojo zavezo do vseh lokalnih skupnosti, kjer poslujemo.
  • Prispevali bomo k vzgajanju takšne družbe, v kateri bodo sočutni in dinamični posamezniki aktivno sodelovali pri družbeno odgovornih dejavnostih.

Globalne smernice

V prizadevanju za razvoj družbe prihodnosti, v kateri bo vsak lahko sledil svojim sanjam, bo Honda:

  • podpirala izobraževanje mladih za prihodnost
  • skrbela za ohranitev globalnih okolij
  • pospeševala prometno varnost z vzgojo in usposabljanjem
Ta simbol pričara duha človekoljubnih dejavnosti skupine Honda po vsem svetu, katerih namen je pomagati ustvarjati prihodnost, polno sanj.
Nazaj na vrh