Program Ugodnosti Moja Honda

ZVESTOBA SE PRI HONDA SLOVENIJA NAGRAJUJE

Zvestim strankam ponujamo program ugodnosti Moja Honda za fizične stranke ter Moja Honda za podjetja.
Postanite član brezplačnega programa ugodnosti in vzdrževanje vaše Honde bo lažje in cenejše kot kadarkoli. Poleg tega pa boste deležni še ostalih ugodnosti, ki jih nudi Program ugodnosti.


KDO LAHKO PRISTOPI K PROGRAMU MOJA HONDA?

V program Moja Honda se lahko včlani:

  • Fizična oseba, ki ima v lasti ali uporabi vozilo Honda in ima stalno ali začasno prebivališče v Republiki Sloveniji.
  • Pravna oseba – podjetje, registrirano za opravljanje dejavnosti in ima sedež v RS in ima v lasti ali uporabi vozilo Honda

VČLANITE SE 

Splošni pogoji programa ugodnosti moja honda
Splošni pogoji programa ugodnosti moja honda za podjetja


VAŠ AVTO – VAŠE UGODNOSIT

Program ugodnosti Moja Honda omogoča, da ima vsaka starost svoje prednosti.

STAROST VOZILAVIŠINA POPUSTA ZA NADOMESTNE DELEPOPUSTI ZA ORIGINALNA OLJA IN MAZIVA HONDA
DODATNE STORITVE ZA STRANKO
do 3 leta0%5%1x letno brezplačni preventivni servisni pregled ob naročilu stranke na redni servis vozila
VEČ kot 3 leta5%10%
VEČ kot 6 let10%15%
VEČ kot 8 let15%20%

Vrednost popusta je določena glede na starost vozila.

Kot član Programa ugodnosti imate skozi celo leto tudi posebne ugodnosti pri nakupu izdelkov ali koriščenju storitev.

AKTUALNE UGODNOSTI


NAJ VAŠA HONDA OSTANE HONDA

Zaupajte svoje vozilo pooblaščenemu serviserju Honda, kjer bo za vaše vozilo strokovno poskrbljeno s strani profesionalnega osebja z vgrajenimi originalnimi nadomestimi deli, ki bodo podaljšali življensko dobo vašega vozila. Z garancijo na vgrajene dele in opravljeno delo pa boste vedno pomirjeni, da je vaša Honda v pravih rokah.

Dodatno vas bomo na pooblašenih servisih razvajali s številnimi ugodnostmi za člane programa zvestobe Moja Honda, za vsak slučaj pa ob vsakem servisnem pregledu dodamo še leto asistence.

Original je vedno dobra izbira, zato se prijavite na servis na pooblaščene servise Honda:

SEZNAM POOBLAŠČENIH SERVISERJEV


Z VAMI TUDI PO POTEKU TOVARNIŠKE GARANCIJE

Članom Programa ugodnosti Moja Honda ponujamo BREZPLAČNO Jamstvo zvestobe. Jamstvo zvestobe vam nudi pomoč v primeru nezgode, tudi za obdobje, ko vozilo ni več v garanciji – 24h na dan, 365 dni v letu.

Jamstvo zvestobe krije:


POMOČ NA CESTI
01 530 53 07

POOBLAŠČENA MREŽA


Kakšni so pogoji sklenitve jamstva zvestobe?

Pred sklenitvijo pogodbe, mora lastnik vozila opraviti redni vzdrževalni servis po priporočilih proizvajalca pri pooblaščeni servisni mreži Honda in odpraviti morebitne nepravilnosti, ki so posledica pomanjkljivega ali neustreznega vzdrževanja vozila.

Koliko časa traja?

Jamstvo zvestobe traja do enega leta / 20.000 km oziroma do naslednjega programiranega vzdrževanja po servisnem opomniku Honda (velja tisti pogoj, ki nastopi prej). V času do naslednjega programiranega vzdrževanja je potrebno vsa morebitna popravila opraviti v pooblaščeni servisni mreži.

Kdo lahko koristi jamstvo zvestobe?

Jamstvo zvestobe lahko pridobijo vozila Honda po izteku tovarniške garancije. Jamstvo zvestobe lahko koristijo člani programa zvestobe Moja Honda. V program zvestobe se včlanite pri pooblaščenih trgovcih in serviserjih ali prek spletnega obrazca.

 

Jamstvo asistence velja na območju Slovenije in 15 km obmejnem pasu. Jamstva zvestobe ni mogoče pridobiti za vozila, kot so taksi službe, ambulantna vozila, vozila za plačan prevoz oseb ali stvari, vozila, ki se uporabljajo za dirke ali rally-je in za posebna predelana vozila.


POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA

Kdo lahko pristopi k programu Moja Honda?

V program ugodnosti se lahko vpiše fizična ali pravna oseba, s stalnim ali začasnim bivališčem v RS, ki ima v lasti ali uporabi vozilo znamke Honda.

Kako lahko pristopim k programu ugodnosti Moja Honda?

Program ugodnosti Moja Honda je brezplačen in popolnoma prostovoljen. Pristopite z izpolnitvijo pristopne izjave in sicer:

  • Pri pooblaščenem trgovcu Honda
  • Pri pooblaščenem serviserju Honda
  • Preko spletne strani
  • Preko brezplačne telefonske številke 080 34 21
Kakšne ugodnosti lahko koristijo člani programa ugodnosti Moja Honda?
  • Popusti pri vzdrževanju vašega vozila
  • Akcijske ugodnosti
  • Obvestila o Hondinih novostih in prodajnih akcijah
Kako je določena višina popusta pri vzdrževanju vozila?

Vrednost popusta se določi na podlagi starosti vašega vozila. Maksimalni popust na originalne Honda nadomestne dele doseže 15%, na originalno olje Honda pa 20%.

Ali je zagotovljeno varovanje osebnih podatkov?

Podjetje AC-Mobil, d.o.o. se zavezuje, da bo s posredovanimi podatki upravljalo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Podatki ne bodo posredovani neupravičeni tretji osebi ali kakorkoli drugače zlorabljeni. AC-Mobil, d.o.o. bo uporabljal posredovane podatke za namene, kot je določeno v Splošnih pogojih. Lastniki vozil Honda, ki se bodo vpisali v program zvestobe Moja Honda lahko kadarkoli zahtevajo pregled, dopolnitev, popravo ali izbris podatkov in sicer pisno na naslov AC-Mobil d.o.o, Baragova 9, 1000 Ljubljana.

Kateri nadomestni deli in storitve so izključeni iz ugodnosti v okviru programa Moja Honda?

Popusti v nobenem primeru ne veljajo za nadomestne dele iz skupine: karoserija; to so zunanji nadomestni deli vidni s prostim očesom, ki dajejo obliko vozilu (primer: blatniki, vrata, streha, odbijači, vzvratno ogledalo, steklene površine, luči…), dodatna oprema, butični izdelki Honda, na nadomestne dele skupne S2, S4, S6, plin za klimatske naprave, aditivi, olja in maziva, ki niso znamke Honda , hladilna tekočina, pnevmatike, kovinska in aluminijasta platišča, vsi neoriginalni nadomestni deli, potrošni material, nadomestni deli, ki so predmet promocijskih akcij, vsi nadomestni deli katerih plačilo krije zavarovalnica.

Nazaj na vrh