Varnost

Nesreče preprečujemo s pravo tehnologijo.

Zavzemamo se za varnost. Tako pravi večina proizvajalcev? Res je. Toda pri nas je ta zgodba malo drugačna. Naš center za varnostne preskuse v mestu Tochigi je največji tovrstni pokriti objekt na svetu. In vsega znanja, ki smo ga tam pridobili, ne hranimo samo zase; rezultate naših raziskav nameravamo objaviti, zato da bi čim več vozil postalo bolj varnih.

 

Zdi se nam pomembno, da ima voznik dober pregled nad cesto in da se lahko vožnji popolnoma posveti, zato sta zunanjost naših avtomobilov in armaturna plošča temu primerno oblikovani.

Obenem pa razvijamo tehnologije, ki preprečujejo že samo trčenje. Honda je prvi ABS (anti-lock brake system) predstavila že leta 1982 in od takrat naprej tehnologije samo še izboljšujemo.

Z japonskim Ministrstvom za promet in zveze smo sodelovali pri projektu Napredna varnost vozila (Advanced Safety Vehicle), ki je potekal v treh fazah:

  • 1. faza; navigacijski sitem, ki nesrečo predvidi in se nanjo pripravi,
  • 2. faza; radarska tehnologija, ki nesrečo predvidi in se ji poizkuša izogniti,
  • 3. faza; zaščita za pešce

Zaradi truda, ki ga vložimo v varnost naših avtomobilov so naši avtomobili tudi eni varnejših avtomobilov na svetu (Euro NCAP testi).

Zaradi spoštovanja, ki ga čutimo do pozameznikov v prometu in ker to sovpada z našo filozofijo, nam varnost udeležencev v prometu pomeni veliko.

Našo tehnologijo smo vedno pripravljeni izpostaviti preskusom

Vloga lutke z imenom Polar II je, da oponaša pešca. Z njeno pomočjo smo lahko zasnovali stvari, kot so udarno absorpcijski odbijači in porušljivi tečaji motornega pokrova za ublažitev sile udarca, ki ga utrpi pešec ob nezgodi. Meri stopnje poškodb na 8 različnih točkah telesa, tako da so Hondina vozila lahko postala ena od najvarnejših vozil za pešce v svojem razredu.

Nazaj na vrh