Honda je na 2016 ženevskem avtomobilskem salonu predstavila naslednji korak v prenovi svoje evropske modelne palete. Med drugim je svetovno premiero doživel prototip nove Honde Civic.
CIVIC PROTOTIP
Na letošnjem avtomobilskem salonu v Ženevi smo pri Hondi v obliki prototipa predstavili naslednjo generacijo Honde Civic.
- Samozavestna drža in provokativen novi dizajn definirata deseto generacijo Civica kot najbolj športno doslej.
- Nizka, široka šasija in dolga medosna razdalja obljubljajo dinamične vozne lastnosti in hkrati prostorno notranjost.
- V novi Hondi Civic bodo na voljo trije različni motorji: povsem nova 1,0 in 1,5-litrska VTEC TURBO bencinska motorja in prenovljeni 1,6-litrski i-DTEC dizel. Civic bo tudi prvi Hondin evropski model, ki bo vseboval nova bencinska motorja.
- Izdelovali ga bodo v Hondini evropski tovarni v Veliki Britaniji – Honda of the UK Manufacturing (HUM).
- Novi Civic bo v evropskih prodajnih salonih na voljo v začetku leta 2017.
Jean-Marc Streng, generalni direktor Honda Motor Europe, oddelek za avtomobile, je dejal: ˝Civic je temeljni model za Evropo, z močno prodajno in proizvodnjo dediščino v regiji. Za mnoge evropske kupce je Civic sinonim za blagovno znamko Honda. Povsem novi Civic nadaljuje to tradicijo. Upamo, da bodo njegove prodajne številke še naprej pripomogle k uspehu Honde Europe. Navdušeni smo nad razvojem naslednje generacije in se že veselimo začetka prodaje v letu 2017.˝
Daisuke Tsutamori, projektni vodja za dizajn prototipa: ˝Vedeli smo da moramo ustvariti osupljiv in izstopajoč zunanji dizajn, ki izziva konvencionalno evropsko obliko v tem razredu, hkrati pa tudi ostati zvesti temeljnim vrednotam originalnega Civica. Rezultat je prepoznaven in športen dizajn, izjemna vozna dinamika in vsestranska uporabnost˝.
HONDA NSX
Ustvarjena, da omogoči nove športne izkušnje (˝New Sports eXperience˝) v segmentu super-športnikov, nova NSX, tako kot njena predhodnica četrt stoletja nazaj, ponovno izziva prevladujoča prepričanja o super-športnikih. Nova NSX ima klasično nizko in široko šasijo oblečeno v moderno in očarljivo obleko z agresivnim prednjim dizajnom in zadnjimi lučmi.
Honda NSX ima popolnoma nov sredinsko nameščen DOHC V6 motor z dvema turbo polnilnikoma in je kombiniran s povsem novim 9-stopenjskim DCT menjalnikom.
Super-športnika bodo izdelovali izključno v Performance Manufacturing centru (PMC) v Maysville, Ohio, kjer bo približno 100 visoko usposobljenih strokovnjakov opravilo celotno konstrukcijo ohišja, barvanje in končno montažo. Prve evropske stranke bodo lahko novo Hondo NSX imeli dobavljeno že jeseni 2016.
EVROPSKA PREMIERA HONDE CLARITY FUEL CELL
Po svetovni predstavitvi v Tokiu Oktobra lani, je v Ženevi evropsko premiero doživel Clarity Fuel Cell, vozilo, ki povzema Hondino napredno tehnologijo. Clarity Fuel Cell je prva limuzina na gorivne celice na svetu, ki ima celoten sklop gorivnih celic shranjen pod motornim pokrovom. Z dosegom do 700 kilometrov, ima Clarity Fuel Cell najdaljši doseg med tovrstnimi vozli, hkrati pa zaradi svoje edinstvene tehnike kot prvi v svojem razredu omogoča prevoz petih oseb. V Evropi bo letos vozilo najprej na voljo v Veliki Britaniji ter na Danskem.
PREOSTALE NOVICE IZ ŽENEVE
Honda je na svojem razstavnem prostoru predstavila tudi nov koncept modela Jazz, t.i. Jazz Keenlight, ki poudarja možnost prilagajanja Honde Jazz glede na kupčevo željo. Prav tako je bila predstavljena Honda CR-V Black Edition.
Poseben prostor pa je namenjen tudi Hondinemu pionirju v tekmovanju F1, modelu RA272. Leta 1965 je Američan Richie Ginther z RA272 dosegel prvo zmago za Hondo, ki je s tem tudi postala prva japonska znamka z zmago na Grand Prix-ju. Za prvo mesto na tekmovanju F1 je Honda potrebovala vsega devet dirk.