Nova Honda Jazz Hibrid je dosegla odličen rezultat na EURO NCAP

NOVA HONDA JAZZ e:HEV JE DOSEGLA ODLIČEN REZULTAT POD NOVIMI, STROGIMI STANDARDI EURO NCAP-a!

Nova Honda Jazz e:HEV je bila nagrajena z najvišjo oceno petih zvezdic v zadnjem krogu Euro NCAP testiranj varnosti, ki uvaja vrsto novih rigoroznih ocenjevanj. Honda Jazz ima napredno, celovito novo strukturo karoserije in vključuje kot standard napredno aktivno varnostno tehnologijo in pomoči vozniku. Ta kombinacija skrbno integriranih elementov aktivne in pasivne varnosti krepi ugled modela kot enega najvarnejših evropskih osebnih avtomobilov.

Na voljo izključno s hibridnim pogonom je nova Honda Jazz prvi Hondin model v Evropi, ki ima sredinsko zračno blazino vgrajeno standardno. Zračna blazina je nameščena na zadnjem delu voznikovega sedeža in se ob trku razširi v prostor med voznikom in sopotnikom, kar ublaži možnost neposrednega trčenja glav potnikov na prednjih sedežih v primeru bočnega trka.
Nova sredinska zračna blazina deluje v kombinaciji s še dvema dodatnima funkcijama v primeru bočnega trka. Varnostna pasova voznika in sopotnika delujeta tako, da zmanjšata možnost premikanja, k temu pa pripomore še dodatno višje nameščena sredinska konzola. Vpliv tega novega pristopa lahko znatno zmanjša poškodbe glave.

Nova sredinska blazina je ena izmed desetih v novi Hondi Jazz e:HEV, ki ima tudi i-side Airbag System na zadnji klopi. To je unikatna zračna vreča z dvojno strukturo, ki je nameščena v blazino zadnje klopi in se aktivira v primeru trka za zaščito udarcev ob vrata ali stebriček. Hkrati pa je zasnovana v kompaktni velikosti tako, da ne posega v edinstveno funkcijo Honde Jazz – Magic Seats.

Funkcije pasivne varnostne tehnologije dopolnjujejo Honda Sensing aktivno varnost in tehnologije pomoči vozniku, ki sedaj vsebujejo izboljšano kamero s širšim kotom vidljivosti. Honda Sensing, ki je standard v vseh Hondinih modelih pa vključuje med drugim tudi še prilagodljiv tempomat, opozorilo pred zapustitvijo voznega pasu (LDW) ter sistem sledenja voznega pasu (LKAS).
Pri oblikovanju in razvoju nove Honde Jazz so Hondini inženirji uporabili tudi ACE (Advanced Comaptibility Engineering) strukturo karoserije, ki je temelj izvrstne pasivne varnosti. ACE tehnologija pomaga razporediti energijo trčenja enakomerno po prednjem delu vozila in hkrati zmanjša energijo trka na drugo vozilo.

Vodja večjih projektov pri Hondi g. Takeki Tanaka je komentiral: “Varnost je za nas ključnega pomena in veseli nas, da je Honda Jazz dosegla maksimum 5 zvezdic v novem načinu ocenjevanja Euro NCAP. S povsem na novo zasnovano Hondo Jazz smo imeli možnost vključiti napredne nove strukturne tehnologije in najnovejše pasivne varnostne funkcije, ki zagotavljajo izjemno zaščito pred vsemi vrstami nesreč. Z nadgrajeno zbirko naprednih varnostnih funkcij in pomoči vozniku, ki so v Hondo Jazz vgrajeni serijsko, smo zagotovili, da Jazz ostaja eden najbolj varnih vozil v svojem razredu. Ključna novost nove Honde Jazz je izboljšana vidljivost panoramskega stekla in ponosni smo, da smo to dosegli ne da bi ogrozili splošno varnost pri trčenju – tega ne boste videli v nobenem drugem avtomobilu”.

Strožji testni protokoli Euro NCAP ocenjujejo vpliv sil trčenja v primeru trka. Pomemben del ocene NCAP je bil, ali je Jazz sposoben zaščititi svoje potnike in zmanjšati vpliv na drugo vozilo, ki je udeleženo v trku. Ocena zahteva, da so sile trka usmerjene na tiste dele konstrukcije avtomobila, kjer je mogoče energijo učinkovito in varno absorbirati, pri čemer potniški prostor ostane čim bolj nedotaknjen in potnikov ne izpostavlja nevarno visoki stopnji pojemka. V primeru trka morata obe funkciji delovati hkrati.

Nova Honda Jazz je bila po vsej Evropi predstavljena v letošnjem letu z izpopolnjenim in odzivnim hibridnim pogonskim sklopom. Zasnovana je bila izključno s hibridnim pogonom in s tem podpira zavezo znamke Honda, da bo do leta 2022 elektrificirala 100% svojih glavnih modelov v Evropi.