
Športni dizajn, odlične vozne lastnosti in zmogljivi ter varčni turbo motorji. Zapeljite Civica in začutite, da ste eno s cesto.
Testna vožnjaŠportni dizajn, odlične vozne lastnosti in zmogljivi ter varčni turbo motorji. Zapeljite Civica in začutite, da ste eno s cesto.
Testna vožnjaPrva stvar, ki jo boste na novem Civicu opazili, je njegov nizek, aerodinamičen profil. Ni dvomov, da je s svojimi ostrimi športnimi linijami ustvarjen za zmogljivost.
Spredaj ustvarjata ozka sprednja maska in dva velika dovoda zraka agresiven značaj, ki se preko povezanih, ostro izklesanih bočnih linij nadaljuje čez celoten avtomobil, vse do zadnjega spojlerja. Rezultat je dovršena karoserija, ki izžareva športnost.
Honda SENSING:
Velik časa pri razvoju novega Civica smo namenili varnosti potnikov in ostalih udeležencev v prometu. Odkrijte več o Honda SENSING varnostnih sistemih:
Z digitalnimi merilniki, usnjenim volanom in pedali iz aluminija se športno elegantno doživetje nadaljuje tudi v notranjosti vozila. Kvalitetni materiali, udobni sedeži in ogromno prostora za noge pa poskrbijo za udobje, ki ga v tem razredu niste vajeni.
Vodilna prostornost v razredu se pokaže tudi v prtljažnem prostoru, ki se ponaša s kar 478l kapacitete. Skupaj s 60:40 zložljivo zadnjo klopjo in široko odprtino prtljažnega prostora boste presenečeni kaj vse lahko spravite v novo Hondo Civic.
Da zagotovimo naši najnovejši Hondi Civic moč in preciznost, ki se ujema z njenim športnim izgledom, smo razvili dva povsem nova Turbo bencinska motorja.
Izbirate lahko med zmogljivim 1,5 VTEC TURBO motorjem s 182 KM, ali pa učinkovitimi 1.0 VTEC TURBO s 129 KM. Oba vsebujeta našo Earth Dreams Technology, ki nudi popolno ravnovesje med zmogljivostjo in ekonomičnostjo. Pri obeh motorjih je možno tudi izbirati mi izjemno natančnim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in 7-stopenjskim CVT samodejnim menjalnikom.
A ne glede na to, katero kombinacijo izberete, pričakuje vas navdušujoča vožnja!
Civic z novim Honda CONNECT multi-informacijskim sistemom, skrbi, da ste v stiku z vsemi stvari, ki jih imate radi v svojem življenju, kot so vaša glasba in vaši prijatelji, vse v enem osrednjem zaslonu na dotik.
Nova generacija Honda CONNECT avdio in informacijski sistem je opremljen z DAB digitalnim radiom, Apple CarPlay in Android Auto™** ter predhodno nameščenim, na internetu temelječim, Aha™ avdio predvajalnikom, ki vam omogoča, da se povežete z vašo najljubšo glasbo, podcasti in novicami. Omogoča tudi USB in HDMI povezljivost, brskanje po internetu in dodajanje aplikacij, ki vam ustrezajo. Del Honde CONNECT pa je tudi integrirana Garmin navigacija.
Za enostavnejše parkiranje in vzvratno vožnjo, se na Honda CONNECT zaslonu prikaže tudi slika vzvratne kamere, pri kateri je možno izbirati med tremi različnimi pogledi.
˝Ne le, ker gre za deseto generacijo tega avtomobila, temveč predvsem zato, ker si takšno oceno preprosto zasluži. Vas zanima, zakaj? Potem berite naprej!
Priznamo – na prvih fotografijah se je morda res zdel nenavaden, malce preveč razvlečen in ne ravno fotogeničen, a v živo je prava bomba! Verjetno se večina – sploh pa pravi Hondaši – spominja tistega širokega, nizkega civica iz devetdesetih let, ne glede na motorno različico poudarjeno športnega značaja in odličnih voznih lastnosti. Novi je prav tak! Nizek, širok, ostrih robov, kot je pri hondah v navadi, in poudarjeno športnega značaja.˝
Več na: https://www.avto-fokus.si/Testi/Honda_civic_1.5_turbo_sport_Cista_desetka/
˝To, da bo nova Honda Civic postala uspešnica, je bilo jasno že ob prvih informacijah o njej. Japonci so se je tokrat lotili resno, saj zna in zmore toliko kot moj testni avtomobil prejšnjega tedna za 100.000 evrov, a zgolj za petino cene.
V času, ko se cene avtomobilov nezavedno višajo, je prav osvežujoče, da lahko dobro bero varnostne kot tudi zabavne tehnologije prejmeš za soliden denar. Pa ne samo tisti ESP in ostale podprograme, ampak varnostne pripravke, ki štejejo. Denimo kamero za nadzor prometa, ki nato po potrebi samodejno zaustavi vozilo ob naletu, ‘’pameten’’ tempomat, zaznavo mrtvih kotov, črt in tako naprej. Vse to novi Civic ima in ironično, za to ni potrebno doplačevati posebne pakete oprem v vrednosti več tisoč evrov.˝
˝Že na slovenski premieri, ko je Honda na naše ceste pripeljala 10. generacijo civica, smo zapisali, da je to eden od najboljših avtomobilov za dobrih 20 tisočakov. Na testu zdaj to trditev še podčrtamo. Za ta denar se v “ljudskem razredu” težko dobi bolj zmogljiv, vozniško prvovrsten in družinsko spodobno prostoren avtomobil. Novi 1,5-litrski turbo VTEC-bencinar pa je s prožnostjo in porabo sploh razred zase.˝
Več na: https://siol.net/avtomoto/testi/honda-civic-1-5-sport-vsebinski-preobrat-za-naskok-na-vrh-447314
˝Nesporno daje tudi tak ‘vsakdanji’ Civic vedeti, da so inženirji izhajali iz divjaka z oznako Type R. Tako izvrstnega podvozja v segmentu verjetno ne ponuja nihče
Z zanimanjem sicer preberem novico, da bo cesta od Kungote do Svečine, nekakšen sinonim luknjaste in razdrapane ceste pri nas, obnovljena leta 2019. To bi bržkone še posebej razveselilo kolega Marka Radmiloviča, ki se po tem asfaltu, če mu še lahko tako rečemo, vozi vsak dan. A za voznika Civica, jubilejno deseto generacijo japonskega Golfa, je prav takšna cesta največji izziv. Izziv, s katerim podvozje opravlja s takšno odliko, da slabe ceste pravzaprav postajajo užitek. Civic za ljubitelje vožnje je tole. S podvozjem, ki se vede, kot da slabih cest sploh ni.˝
Več na: https://www.evo-magazin.si/civic-za-ljubitelje-voznje/
˝Povsem nova zasnova civica je zajela tudi podvozje; civic ima zdaj namesto poltoge preme zadaj večvodilne obese, ki v tem avtomobilskem razredu niso tako pogoste. Ob skrbno uravnoteženem podvozju s poudarkom na športni čvrstosti in možnostjo dodatne športne otrditve blažilnikov se je civic iz večnamenskega družinskega avta spremenil v zelo športno kombilimuzino z odlično odzivnostjo, natančno vodljivostjo in uživaškimi voznimi lastnostmi. V tem razredu civic nima veliko tekmecev v tej disciplini – tisti, ki mu lahko sledijo, praviloma nosijo oznake GTI (in višjo ceno).˝
Več na: https://www.amzs.si/motorevija/avtomobili/test/2017-07-03-preobrat
Sistem sledenja voznega pasu (LKAS)
Pomaga vam ohraniti smer po sredini vašega voznega pasu, kar zagotavlja manj potrebnih korekcij volana in enostavnejšo vožnjo predvsem po avtocesti.
Zavorni sistem za ublažitev naleta (CMBS)
Če obstaja možnost trka z vozilom ali pešcem, vas ta funkcija tako opozori na nevarnost, kakor tudi zmanjša hitrost vozila, da ublaži moč trka. Pri nižjih hitrostih se lahko vozilo popolnoma izogne nesreči.
Aktivni tempomat s sistemom sledenja pri nizki hitrosti (CVT modeli)
Ta funkcija ohranja nastavljeno hitrost in razdaljo do vozila pred vami. Če zaznano vozilo pred vami ustavi, bo ta funkcija vaše vozilo popolnoma samodejno upočasnila in ustavila. Ko se vozilo pred vami ponovno premakne se preprosto dotaknite pedala za pospeševanje za nadaljevanje vožnje.
Inteligenten aktivni tempomat (i-ACC)
i-ACC vam pomaga ohranjati razdaljo med vami in vozilom pred vami, brez da voznik aktivira zavorno silo. Sistem prav tako predvidi, če vozilo, ki se vozi na sosednjem pasu, namerava zapeljati pred vas in vnaprej prilagodi hitrost vaše Honde Civic.
Nadzor pred zapustitvijo vozišča
V vetrobransko steklo nameščena kamera spremlja smer vaše vožnje. Če Civic začne zapuščati smer vozišča, vas sistem zvočno in vizualno opozarja, ter se vmeša v delovanje volana, da ohrani vaše vozilo na vozišču. V določenih pogojih se lahko aktivira tudi zavorna sila.
Sistem prepoznave prometnih znakov (TSR)
Sistem prepozna prometne znake in vam posreduje te informacije na zaslonu med merilniki. Naenkrat se lahko prikažeta dva znaka.
Sistem za opozarjanje na prečni promet (CTM)*
Sistem med vzvratno vožnjo zaznava bližajoča se vozila z obeh strani in vas zvočno ter vizualno opozori na nevarnost.
Informacije o mrtvem kotu (BSI)*
Ta pametni pripomoček omogoča varno menjavo voznega pasu in prehitevanje, saj vas zvočno in vizualno opozori na vozila v vašem mrtvem kotu.
.